lite bilder :)

min nya palettbrud så min Frans blir nöjd.



Albino-ancistrus, herr och fru.




min absolut finaste scalare. Vet inte riktigt vad för scalare, men den har börjat bli orange på huvudet så jag börjar gissa på redback.. med slöj :)




lite ommöblering i kuben. Blev faktiskt rätt nöjd! Det kommer va så jävla snyggt när jag hittat rätt ljusrör. Iom palett-paret så la jag ner en extra grotta till vänster, och så har de några smågrottor bak i högra hörnet. Sen planterade jag lite växter.
Gillar kuben ordentligt nu! Är så sött när palett-hanen (Frans) kikar fram ur grottan ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0