Tomt :(



Nu är 50x kuben borta.
Det är såå tomt.. Förstår verkligen inte hur ett såpass litet kar som inte tar nån plats alls kan lämna ett sånt tomrum efter sig...

Hoppas min kontakt hör av sig inom kort så jag äntligen kan byta min btn-bakgrund mot den nya kuben! :)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Paletterna klarade kar-bytet helt okej. Frans har tappat i färg så jag tror han inte riktigt trivs i 54L, men det beror nog på att det är ett tillfälligt boende som inte är helt inrett med sand etc.
Ynglen verkar må bra och simmar mer o mer men är ännu inte helt frisimmande. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0