nej nu jävlar

Jag tänker inte tappa musten. Jag vääägrar.

Fick Anna på besök nu på f.m med sambo, härligt med lite akvarist-snack! :)
kul att man börjar prata på nätet så när man väl ses så känns det som att man verkligen liksom känner varandra.

Har även kommit i kontakt med den tjej som köpte mitt gamla 200L kar så nu blire byteshandel! Jag ska byta till mig 3 jättefina söta scalarer mot svärdbärartngel och en hel del växter.
Ska verkligen försöka bli av med all polysperma och hornsärv för att hålla 720L cleant :)
Endast anubias, valle och flytväxter skare va.

Har även bestämt mig för att sälja monsterpumpen som följde med när jag köpte 720L som gör att det blir en smärre undervattensstorm. Har ingen aning om märket på pumpen etc så har fått ett erbjudande på 2malgrottor och 200kr.

ska nog ta det då jag varit i kontakt med dessa människor innan och redan planerat att köpa malgrottor av dem


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0