äntligen lugn dag!

Idag har det inte hänt så speciellt mycket i karen..
mer än detdär jävla äpplet som försökte rymma. två gånger!!

720L är som det är.. mina små minigrisar (p.malarna) bökar runt och verkar hur lyckliga som helst..
ena gibbicen har dock börjat vara framme mer och mer. Härligt med liiite sociala malar iallafall!

svärdbärar-ynglen växer så det knakar, visst det dör något yngel då o då men det är inget jag eg kunnat ändra på, då jag matar dem några gånger om dagen (med pulvriserat flingfoder).
Några av räkorna (typ 5 av 20) bär på rom så förhoppningsvis så blir det räklingar ^^

i kuben vaktar fortf Frans och P.P sitt sprattel. Hoppas på frisimmande i helgen ♥

Har kommit i kontakt med en snubbe som ev kommer ner till Gbg nångång å då ska jag få/byta till mig hans fjärilspar.
Äääälskar fjärilar!
saknat att ha dem! Men nu när jag äntligen börjar komma iordning ordentligt med 720L och avverkar de fiskar jag känner inte riktigt passar in så ska det bli kul att äntligen få ha fjärilar igen!
bortsett från scalarer och p.malar så tycker jag absolut bäst om fjärilar.
de e så sjuuuuukt vackra ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0