Upp som en sol...

... ner som en pannkaka.


Börjar bli rätt less på mina kar nu :/

Har varit upptagen med annat i flera dagar nu så har inte hunnit göra iordning 720L efter att gibbisarna flyttade så vattnet är grumligt, stenarna ligger huller om buller, växterna ser förjävliga ut och ytterfiltret måste nog ses över.
Det har varit igång i nästan exakt ett halvår så en rengöring vore nog på sin plats...

Sten simmar dåligt igen så tappar mer o mer hopp om honom. Tidigare så har han varit världens matvrak men han äter inte ens längre :'/

Gjorde även 'kvällens koll' som jag alltid gör... tittar i hinken där svärdbärarna går tillfälligt i, tills jag får min kub (vilket verkar vara typ aldrig!). Ser bara en hona och en hane! wtf!?
Ska ju vara 3 honor..
Jag har ju t.o.m lagt en handduk över för att minska risken för att de hoppar ur, men det hindrar dem tydligen inte... Flyttade på hinken och där låg det en stackars hona. Stendöd :'C

Jag VILL skaffa mer växter till 720L. Jag VILL ha min kub här och igång. Jag VILL skaffa fler fiskar, fler kardinaltetror för att öka ut stimmet i 720L, vill skaffa fjärilar IGEN men har ju nada money -.-
VILL skaffa fler scalarer och att de parar ut sig ordentligt.
Jag VILL ha lek på mina fiskar, mer än endlersen och svärdbärarna å paletterna.

Kan man KÖPA lycka?
JA FÖR F*N!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0