Grabbarna Grus, Björnligan och "Huligan-Hans"

Bytte ifrån mig en hel del polysperma (växt), en gnutta hornsärv (växt) och 10 svärdbäraryngel idag mt 3 små jättefina scalarer! Enligt hon jag bytte med så skulle de vara 3 små hulliganer, så jag döpte dem med en gång till "Huligan-Hans" :')

och ja, alla tre heter samma sak.
Huligan-Hans ♥






De verkar vara rätt lugna för mig, så mina tjockisar kanske får pli på dem ^^



Hittade även j*vla spixi-ägg i 54L ikväll :/




Wuää... jag vill inte -.-
Kan inte äpplena lägga klasar ist!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0