Rubiks Kub

Skriver så fort jag vet om kuben blir min eller inte!

På en gång när jag får hem det säljer jag av 54L och 20L yngelkar.

Typiskt att mina fiskar o äpplen verkligen ALLTID prickar in när JAG inte har tid/plars för yngel osv.
T.ex:

Min största svärsbärarhona födde precis innan flytten vi gjorde i dec.
Scalarerna la massa massa rom precis innan jag åkte till Värmland i 6 dygn
Nu lägger äpplet en klase, efter 4 mån - precis när jag planerar o flytta över dem till kuben (om jag nu får den) å sälja av 54L

-.- idiotfiskar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0