Rom än en gång

Tyckte mig se att scalarerna putsade på blad igår!
Idag var det 1.5 anubiasblad täckta.

Denna gång var alla genomskinliga, dvs inge mögel. Skulle nog kunna sluta bra detta..

Jag kommer inte ha i någon anit-mögel (då jag inte äger nå) och jag kommer inte plocka undan rommen utan låter dem än en gång få prova på hue länge de klarar sig.
De putsar (pappan är bäst hittills..) och vaktar så sjukt bra! De lägger kroppen vågrätt och liksom skär genom vattnet (som en frisbee) för o jaga undan de andra invånarna. De är stenhårda!
T.o.m så de vill jaga bort mig mär jag kommer för nära rutan <3

I BB har det fortf inte hänt något..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0