pulande

Eftersom jag haft lite problem med en vääldigt ettrig fjärilshane i 720L så bestämde mig för att möblera om, så nu är "hans" stenröse utspritt..

Hoppas han skärper sig nu o blir snäll.

Medan jag pulade med detta så insåg jag att det var väldigt livat i yngelkaret, å jajamänsan!
små mini guppysar! :D

så snart får guppysarna gå tillbaka till 54L o låta ynglen vara ifred.
Tänkte vara väldigt snäll denna gång så har startat en omgång artemia.


det blir en liten omgång artemia då det inte är så många yngel


ett guppy-yngel som ligger o gottar sig i räkornas gräsboll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0