Mar. 14, 2013


har fått hem kuuuuuben! :D
Den var liiite sunkigare än vad jag trodde, men vafan. 250 spänn.. Jag ska va glad att det inte läcker.

sen är jag nöjd att det är blå bakgrund på 2 sidor, blir fint som snuuus det! :D

Nu börjar planeringen på hur jag ska göra..
Blir ju att skrubba rent kuben, för o kunna starta det, så jag sen kan tömma 54L så jag kan ställa kuben där sålänge, om det nu inte kan stå där det står nu. i hörnet, får ta o dra för gardinerna då det annars står i direkt solljus..

måste iallafall flytta över fiskarna från 54L till kuben
Sen flytta de fiskar jag ska ha kvar från 210L till kuben..

Måste sälja av kardinaltetrorna också..

Det är mkt pill, planering o jobb med att byta kar såhär -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0