Mar. 10, 2013

scalarer med rom. De vaktar mkt hårdare denna gången och sorterar ut dåliga ägg jättebra

Hide'n'seek :)
Han är tillbaka i det stora kqret och hqn är SNÄLL :D

Sharing is Caring

Midna, min enda svärdbärare jag haft sen akvarie-uppstarten har fått en utbucktning på kroppen och hon simmar inte bra, jag gissar på cancer så hon kommer få somna in..
Gissar ändå på att hon är rätt gammal. Hon var rätt stor redan när jag köpte henne, så har jag haft henne i 1.5 år typ.

God Natt Midna <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0