Mar. 09, 2013

ingenting än på "BB", men jag tänker inte släppa ut dem ändå för de.
De är inte stressade utan simmar runt som vanligt och äter bra så de har nog inga problem o va i yngelburen ett litet tag till.

Snackat lite mer m hansom ska iväg o hämta kuben åt mig, å de kommer förhoppningsvis bli på måndag! pepp!
(tidigare i veckan så sa han att d kanske skulle bli på torsdag så d blir bara bättre o bättre)

så helgen kommer vigas åt att hitta bra bänk/möbel till den.
Dessa ikea-möbler är ju sämst så tänker inte testa nått bara för ja e en gnutta snål.
Nä, så ja får åka runt i lite second-hand butiker i stan o kolla. En helt vanlig mindre byrå/tvbänk borde ju funka finfint, sålänge de har rätt mått o är i rent trä.
Sen måste jag leta efter pump o ev doppvärmare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0