Ledsen cheyy

Skulle eg ha fått hem 720L idag men tyvärr fick det precis inte plats i bilen pga vinklad baklucka. Wuää..

Men jag fick veta att det följt med en massa tillbehör! Mer än pump/filter och ljusramp så fick jag med en massa sten och säkert upp emot 50-60kg finkornig sand (!) Plus en "BTN" (back to nature) bakgrund.

Detta fick jag dock hemkört så helt missnöjd är jag inte. Den så var jag medveten om att karet hade spruckit men blivit lagat. Dock gällde det endast en liten del i karets hörn så det var en positiv överraskning :D
Sen att detta kan döljas tack vare btn-bakgrunden är ett stort plus ^^

Kom hem, och när jag tände i karen så hade scalarerna lagt rom IGEN! :D
De håller på värre än kaniner..

Denna gång ska jag låta dem få ta hand om dem helt själva och jag ska inte flytta på något.

Har även gjort VB idag. Eller ptja, fyllt på avdunstat vatten. Om jag orkar så blir det skrapning av rutor senare men det spörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0