"Kompis det går bra nu!"



Är så fedt pepp idag eftersom allt rullar på så har kört ett 15-20% vb i 210L :)

Mamma o pappa kommer hämta 720L i e.m, jag har redan fört över pengar - har snackat m en kompis som har vägarna förbi från Värmland i slutet av april som kan ta med sig det och kuben verkar också bli min ^^

och vad ser jag när jag pular ned vb:t?!
Jo:




Mina äpplen har lagt en klase! :D
Den är inte så står men det för absolut ingenting. Klarar sig några äpplen så blir jag mer än glad.
Ingen av mini-äpplena från förra klasen som jag fick i nov har överlevt, iom total-saneringen jag fick göra efter svampangreppet i jan.

Fedt.Nöjd.Cheeey :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0