kluven!

Är ju hemma i Värmland nu, fram till söndag (wuää)
- men Viktor e så duktig så han har uppdaterat att scalarernas rom fortf ligger kvar (!)
Så just nu är de mer än 2 dygn gamla.

Så det kommer nog inte bli så mkt mer uppdatering här förrän på söndag (el. Måndag) då jag kommer hem igen.

Dock har jag idag bestämt mig att jag kommer ge min brorsdotter ett eget akvarium när hon fyller år nästa gång. Då blir hon 4 o d böir i höst. Meeeen ska noc snacka lite m hennes mamma o pappa om det först :3

De brukar inte gilla mina presenter till lillskruttan ..
Undra varför :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0