Glad cheyy

Mina föräldrar åker o hämtar 720L karet senare idag (woho!!!)
Så har jag även fått mer info om kuben, det gäller endast karet+täckglas men fortf billigt. Så kommer bara behöva kirra pump till den så e jag redo sen! Kanske kan funka m den pump jag hari 54L sålänge..

Mmmh-mycket glad cheyy!

Sen kommer frågan såklart: hur/var/när ska jag få ner ett 200x60x60 från Värmland till Göteborg.. ?
Det är ju nästan som ett kylskåp (!)
Meeen har en vän som åker neråt i slutet av april med bil så kanske får försöka flörta lite med han ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0