Demasoniiii

har mailat på en blocket-annons idag, 10 demasoni och 5 Golden (kakusa, de citrongula med svarta fenor <3)
Paketpris 450. I butik ligger dessa på 100-120/st så det är fedt värt! :D

Så, såfort jag fått hem kuben så åker jag o hämtar dem.

Scalarerna tar hand om sitt sprattel utomordentligt. Tydligen trivs de på sitt vlad, då de flyttat över alla sprattel till ena bladet, då det var ganska mkt mögligt på det andra.
Jag ändrade utblåset från pumpen o JÄVLAR vad scalarerna blev förbannade! De attackerade min hand som faan, simmade in i den osv osv. Allt för att jag skulle sluta.

Fick nån bild på sprattlet med kameran å laddar upp dem alldeles strax :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0