äppel pläppel

Min klasr har kläckts idag så nu har jag massa massa små pläpplen! <3

Iom att jag flyttade om i karen så flyttade jag även på ljusrampen från 54L till kuben. Så 54L var öppet..
Iom det så antog jag att min stora klase inte skulle klara sig. Min lilla klase förstörde jag för någon vecka sedan då den var alldeles för mosad osv pch jag kunde inte behålla båda klasar pga EU-beslutet..

Men så flyttade jag på den för någon dag sedan till en liten glasflaska med någon cm vatten i. La klasen på en bit frigolit och la på locket. Skruvade inte fast det dock!
Sen la jag glasflaskan på ljusrampen till 210L där det är varmt så det skulle bildas kondens.

Och idag märkte jag massa små pläpplen <3

:D

Yayy!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0