Åh ljuvliga missförstånd!

Kom ju på mig själv att jag mailat på 2 kar, så extrakollade mailen och javisst! Det var det andra karet som redan var sålt, inte 720L!!! :D Så mailade, bad om ursäkt att jag inte hört av mig ang när det ska hämtas upp (eftersom d e Värmland så har min mamma lovat o hjäpa mig m hämtning) Så, för o vara säker på att jag får karet så erbjöd jag mig att betala 1 000 i förskott (av 2 500), direkt in på banken. Blåser han mig så har jag ju både namn, adress osv såatte.. Har även chans på att få köpa en kub (!) På 50x50x50 (125L) billigt (250 kr-isch). Har tyckt att mkna kar varit smått tråkiga den senaste tiden.. de är överbefolkade osv. Men nu har jag riktigt m planer. De som går i 210L ska flytta över till 720L. De som går i yngelkaret o 54L ska flyttas över till kuben (guppys, svärdbärare o ancistrus) så gör jag mig av med yngelkaret, 54L och 210L. Behåller nanot som räkorna ska få gå i så ska det få bli yngelkar. Detta blir dretbra det! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0