Underbar start på helgen!



nämen titta vad som ÄNTLIGEN är på plats!
min älskade vän som körde ner karet i april var i Göteborg på besök o hjälpte mig att ställa karet på rätt ställe :'D

Så idag ska jag skrubba o skrubba o skrubba o ev lägga i sand så får vi se om ja hinner ner på stan o köpa slang så jag slipper ränna med 10L hinkar.
72 vändor? nej tack...

Ska även möta upp en tjej som jag ska köpa 2 luftpumpar av. Dessa ska ligga på botten o skapa ett upponervänt vattenfall av bubblor sen när karet är i gång. kommer bli såååå snyggt!
Får båda plus extreäa syrestenar för endast 150kr (fedt värt!)
Ska även sälja av lite endlers för 50 spänn så kort o gott så kommer syrepumparna o syrestenarna kosta mig 100kr.
FEDT VÄRT!

Är ensam hemma i helgen då Viktor åkte till Karlstad för nån timme sen så de närmaste 3 dagarna kommer andas Akvaristik ♥

Mumma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0