träningsverk :)

Har inte sovit en blund inatt då de mesta energin har gått åt 720L. Jag kunde inte sluta pula med det!
Så nu är det uppfyllt (jag gick med 10L hinkar...), stabiliseringsmedel ilagt, pumpen är igång o doppisen är startad.
Så nu ska bara dammet lägga sig o temperaturen stabiliseras så åker de första tetrona i! :D

Sen ska jag börja pula i kuben då det ska läggas i sand etc.

Har även lagt 2 smällfeta damer i en varsin yngelbox utifallatt de ynglar ^^

Nu ska jag iväg för o träffa en 6mån gammal valp som jag kanske kommer börja passa då o då ^^

Skriver mer senare idag! Kommer även inom kort lägga till fler bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0