tomt!

sådär, då är 200L karet puts väck!
köparen fick även med 3 endlers, så skönt att börja bli av med överflöder endlers som blivit..

Vi kommer fortsätta ha kontakten då hon rensar bort massa musselblommor (flytväxter) nån gång i veckan å iom att jag snaaaart ska starta upp 720L så kommer jag behöva massa flytväxter ^^

iom att 720L är såpass tungt så måste jag vänta på att nån kompis kommer hit så vi får bärhjälp då jag o Viktor inte kan flytta på det själv :/
MEN kan förbereda med bänk osv iaf! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0