ordning o reda!

Har idag gjort ett ordentligt ryck vid akvariehörnan!
54L är helt tömt och nerflyttat till förrådet samt en del lådor och extrapumpar, doppvärmare osv.
möbeln 54L stod på är numera tömd och står ute på balkongen.

Allt är sorterat så har nu 100% koll på håvar, yngelkassar/yngelboxar, mat, mediciner m.m! Sååå skönt!

Bänken till 720L är på plats och så är även alla stenar o tillbehör.
Det enda som fattas nu är hinken med de 80kg grus som fortf är nere i förrådet och själva karet som jag verkligen _hoppas_ kommer på plats imorgon!
ska även kanske köpa en syrepump och en slang till vb så jag slipper gå med hinkar.

Tänker INTE gå med 72 hinkar när jag ska fylla upp karet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0