Nämen titta!

Kollade igenom den påse med doppvärmare och pumpar och gissa vad jag hittade!
Jo, 2 luftpumpar!
nästan identiska med de jag köpte idag. Åh hade skrivit fel pris tidigare. De kostade inte 150 utan 120!
Så kort sagt, eg "70" :D

Detta kommer bli sååå snyggt o iom detta så kommer jag kunna ha en luftpump i kuben också :')

Såfort fiskarna fått flytta in i sitt nya hem så kommer jag inreda kuben ordentligt då den nu endast har 2 rötter o lite växter och ingenting på botten.
Kommer bli mörk sand och nån extra stor sten/grotta å lite mer växter så hoppas jag att svärdbärarna kommer o trivas ordentligt! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0