Mörbultad, svettig o jävligt glad!





sådär!
all 80 kg sand är nu rensad o 'filtrerad' o på plats!
även all sten, nån rot o grottor.

får se hur mkt jag orkar fylla upp med vatten inatt innan jag går o lägger mig.
är inte alls trött :@
växterna åker i när vattnet är i ^^

Slangen kommer köpas på söndag så då åker resterande L vatten i.

Jag är så pepp, så glad o så mörbultad i kroppen! Att kånka flera kg fram o tillbaka tar ut sin lilla rätt på min otränade kropp :)
Hoppas det kommer bränna gött av träningsverk i mina armar imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0