woho!

Nu händer det grejer! :D
Julia var här med 210L, inkl tillbehör o fiskar.
Så jag har pretty much pulat med det hela dagen :)

Just nu håller jag på att koppla in fiskarna i det nya karet.

Det bästa var nog ändå att precis när jag börjat fylla upp 210L så såg jag att Panda hade börjat yngla! :D

Hon har ju gått i yngelkaret i flera dagar o absolut ingenting har hänt mer än att hon åt upp både Big Momas och Blondies yngel!
Så jag satte henne i yngelburen, så hon inte skulle kunna äta upp ynglen när de väl kom...
Inte en timme hann gå förrän hon börjat yngla!

Å jävlar va hon yngla... Det måste vara 50-60 st :O

Tänkte ta o försöka räkna alla när jag kopplat in fiskarna i 210L

Tagit massa bilder så de kommer upp lite senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0