rullar på

Just nu försöker jag gå runt med kalla fötter..
Har fortf vita prick MEN nu sitter det bara på 4-5 individer, så vågade flytta tillbaka 3 av svärdbärarhonorna (Big Moma, Blondie och Panda) som inte visat prick på några dagar. Så flyttade tillbaka dem i 54L.. sen kom jag på det. Pandas nya kull simmar ju däri fritt med guppy-ynglen.

Så idag när jag tände karen så fanns det bara 1 svärdbäraryngel kvar x)

oops. Ajja. Färre individer som riskerar att få vita prick. Ikväll blir det vb o i med medel för att 'nollställa' 54L..
Honorna är gravida iallafall så får nog en ny kull inom en månad ^^

Börjar nääästan se ljuset i tunneln nu.


I 210L har det inte hänt mkt. Typ alla P-malsägg är vita o luddiga så jag säger bye bye till den kullen. Hade inte hoppats så mkt ändå..

210L ska få vila lite till, sen får vi se när jag åker till Nol för fler fiskar.. Det verkar ändå stabilt då P-malarna är väldigt sociala och bökar runt som små grisar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0