Nytt!

Nu när vita prick verkligen håller på o försvinna så börjar jag planera lite inför framtiden.

Skynda långsamt!

Har haft kontakt med en kille i ena akvarist-gruppen på fb och kommer få köpa en stor rot/några kg sand och 40-45 kardinaltetror plus lite guppyyngel för 390-400 kg och detta hämtas på lördag :D

Sanden kommer hamna i 210L då jag har svart grus däri nu och med mina bolivianska fjärils-planer så behövs sand :)

Roten får vi se om det blir snyggt i 210L annars får den plats i 54L.

Tetrorna kommer få gå i 210L då mina planer om kerry blue får ligga på is så länge.

Kommer även flytta svärdbärarna till 210L o ha 54L som yngelkar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0