nya kullen

Alla yngel från Big Moma kullen har överlevt hittills och alla verkar pigga och starka i färgerna.
Nu börjar man även se det svarta på dem komma fram.
Men de flesta är helgula :)

Hoppas de växer till sig snabbt, för på torsdag/fredag får jag det där 210L som det krånglat en del med...
När vi skulle ha åkt o hämtat det så spöregnade det och var halt, då det varit fruset innan så risken skulle finnas att karet skulle gå sönder om vi försökt få det till dörrren. Så de erbjöd mig hemkörning ist :)

Men så fort jag startat upp det så blir det åka till djuraffären o byta till mig fisk! ^^

Har också sett nån död räka då o då i karet så blir lite stressad över att köpa ett nano. Idag är jag äntligen ledig så kanske ska dra iväg till Kent i Nol idag :)

OM sambon tillåter, då det är våran 2årsdag idag ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0