Herkules

Var en sväng till Herkules zoo och råkade bli med Nano :)

Köpte även en extrapump för 80kr till yngelkaret, så jag skulle få igång det ordentligt.
Köpte även med 20 kardinaltetror som ska få "köra in" 210L när jag nu får det.
Ägaren var iväg på skidsemester över nyår, å eftersom vi inte åkte o hämtade det förra veckan (pga halka) så kommer jag få det hemkört i helgen. Förhoppningsvis ^^

Har även fått ett lagom fint smeknamn på jobbet;
"Crazy Fish Lady" :)

Jag körde igång 20L burken (nya nanot) igår och kopplade in de första räkorna nu i e.m

Fler bilder kommet ikväll. Det är så snyggt så jag nästan blir våt i byxan...

Har börjat fundera. Är akvarium som tatueringar? Har man väl startat så kan man inte sluta o vill bara ha fler o fler, större o större ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0