Fler döda

Har kommit upp i 4 döda tetror nu. Ingen av dem är kardinal, så det är alltså de tetror som gått i det stora karet. Verkar som att medicinen inte tagit på dem, eller att det helt enkelt var försent.. .

Temperaturen är iallafall höjd, och ligger på 28* så håller tummarna att det vänder nu!
Fångade även in de guppyyngel jag hittade, och la dem i yngelkassen tillsammans med mina andra bäbisar ^^

Vita prick har inte spridigt sig, eller blivit värre i de andra karen.
I 12L verkar det tvärtemot ha vänt. Sargade fenor och de verkar lite utmattade, men fortfarande pigga, matglada och färgglada så där antar jag att vita prick är i det stadiet där de släpper från kroppen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0