planering!

Imorgon (senare idag) så blir det ett besök till Hornbach! Är en bryd i Sunne som jag går ärende åt, som kommer möta upp till veckan när jag åker uppåt för o hälsa på folk (usch va ja kommer saaakna mina fiskar! ).

Får se om de har något mer roligt där. Kommer nog ändå åka förbi Herkules för o införskaffa 4 vf fjärilar till då mina inte kommer överens. De har knappt parat ut sig alls o jag är rädd att de större ska bråka ut de mindre totalt. Så om jag köper 4 till så låter jag de 8 para ut sig.. 2 i det stora karet och ett i det mindre, beroende på hur många som parar ut sig. Kaaanske kan låta det vara 3 par i det stora om alla parar ihop sig alt sälja två st..
Annars får jag nog gå till Gibraltargatabs zoo då jag "lovat" henne att komma förbi m småfisk om jag fått för många osv.

Åååååh planer planer!

Kommer även möta upp en på tisdag då hon gärna ville ha lite räkor. Hon har tidigare gett mig guppys gratis å eftersom mina räkor får räklingar heeeela tiden så kan hon få några gratis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0