nyuppdatering, invånare

210L:

10 Pansarmalar, olika sorter.
30-35 Kardinaltetror
4 VF Fjärilsciklider
2 Guldiga Marmorscalarer
1 Svärdbärare

54L:

5 Endler Guppys
6 mindre svärdbärare, varav 1 koi-kopia och 1 slöj, 2st med pandateckning och @ pineapple.

20L:

X antal Rainbowräkor
X antal räklingar i olika färger
några spixisnäckor
några posthornsnäckor
5 äppelsnäckor (3 gula, 2 lila)

12L står nu tomt än så länge då jag inte har några yngel men smöj-svärdbäraren är höggravid så vi får se när jag får tillökning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0