dåligt ...

min slöj-svärdbärare hittades stendöd häromdagen. Fransiga fenor.. tappad fjäll och vidöppen mun. 6 timmar tidigare mådde hon bra och det är inga som helst problem med mina andra fiskar.

happ. skitkul....

ajja. Idag iallafall så har jag skrapat alger i 210L och i nanot, samt gjort vb i 54L och nanot. 54L och nanot fick sig även en liiiten ommöblering.
Kommer även få fler flytväxter på posten i veckan! mums! ^^

å OM jag hittar någon som kör mellan Lilla Edet och Göteborg så kanske ja kan få 2 härligt vackra fjärilar. För 30 spänn!
... slm om det kommer hända :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0