äntligen!

var ju o 'tingade' ett scalare-par i december, som jag skulle få byta mot svärdbäraryngel.

Men så fick jag ju vita prick o detdär ettriga svampangreppet så jag har ju smått antagit att hon sålt paret till någon annan då jag inte haft några yngel att byta med.

Så idag bestämde jag mig för att köpa loss dem så får jag ge henne yngel när det väl kommer igång igen, OM de nu var kvar.

Å det var de! :D

Så nu håller jag på o koppla in dem ^^



dålig bild men det är den bästa hittills. Detta är (vad jag tror) hanen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0