Åh hoppas på romläggning! :D

Mina två scalare har börjat putsa ordentligt på ett specifikt anubiasblad. Det är helt länsat på alger/skit ja allt! Men ändå fortsätter de att putsa o bryr sig inte om de andra bladen. Tror även jag kan se ett lekrör på den ena! För det är inte bajs, det är jag nästan säker på! ^^
Lägger upp bild alldeles strax :D

Iiih. OM det är rom, så hoppas de lägger det innan jag åker imorgon - å hoppas hoppas de lyckas ta hand om dem..

I övrigt:

Jag har blivit väldigt förtjust i ena leopard-guppyn, så bestämde mig för att förflytta den, en fin slöj-hane (tror jag d e) och 3 honor till nanot, för att öka chansen att 'odla' på honom ^^
OCH för att minska på fiskmängden i 54L.

Fjärilarna är jag liiiite orolig över, men hoppas jag bara nojjar!
Mina 2 bråkiga hanar som jag haft från början är fortf bråkiga. Så ist för att ta bort de mindre som alltid blir bortjagade kanske jag borde flytta på de bråkande för o minska stressen..

De har börjat para ut sig litegran, då jag sett några 'dansa' :D
Eftersom jag ska till Värmland imorgon så ger jag dem fram til söndag på sig -tills jag kommer tillbaka, för o sen sälja av de som inte parade ut sig.

Lite kul då min ensamma svärdbärarhona (Midna) som går i 210L leker domare x)
Så fort de två fjärilshanarna bråkar så går hon emellan! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0