"födelsedagspresent"

Har nyss varit iväg och köpt ett värsting-ytterfilter till 125L-kuben :D

Har ju varit på jakt efter ett ytterfilter länge och nu fick jag chansen o köpa ett helt nytt i obruten förpackning för 800 (ord. pris 1400). Fedt värt :D

Fyllde ju år i förregår så mina föräldrar förde över 1000kr i present då jag bor så långt bort. Annars hade de köpt fisk till mig haha :D
så pengarna satt som ett smäck och jag la dem på exakt "rätt" grej känner jag.
Feting nöjd är jag iaf ^^

Kommer även bli av med 210L i helgen så det blir nog tömmning av det ikväll alt imorgon. cash! ^^
kommer bli såååååå tomt då jag inte kommer kunna ersätta det med 720L på ett bra tag :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0