Vita prick

Det har gått ett litet tag nu sen jag fick avliva "vita frun" - och till min lycka så verkar det som att vita prick INTE har spridit sig i akvariet :D
Stormamma (Big Moma) har en vit prick på ena fenan, men har haft det sen i tisdags och det har inte blivit fler, så det blir nog att köpa lite meducin till henne så hon blir helt frisk.

Glad cheyy :3

Tyvärr verkar det som att min gamla hane kör en del med den nya, så den nya håller sig ganska ofta i bakgrunden, men vågar iallafall komma fram när det är matdags, och han äter bra :)
Hifin-honan som jag köpte samtidigt håller dock på att komma in i gänget, hon håller sig fortfarande lite i bakgrunden med den nya hanen men hon kommer fram mer ofta och hon blir inte jagad av de andra.
 De har alla fin färg och är pigga ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0