Stressad

Tror att Midna blev VÄLDIGT stressad när jag städade det värsta i akvariet förut..
När jag hade städat klart så låg det 4-5 döda yngel bredvid henne :(

Ska nog låta akvariet vara för idag, ge dem lite mat och släcka tidigt igen. Gillar inte att behöva städa akvariet sådär, då det verkligen verkar stressa dem. Men det måste göras så det inte gror igen av äckliga hårda alger som varken Tequila (min mal) eller Äpplena kommer åt.

Sen kanske det är liiite tur också att vissa yngel dör på en gång(/är döfödda) då jag faktiskt redan har 140 yngel och en flytt om 5 v som kommer stressa dem, gissar jag på.

De starkaste överlever sägs det ju..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0