Pirrigt!

Får kanske hem ett 180l på söndag! :D

Ska kanske åka o hämta ett 60l senare i veckan och ev ett 20l ^^

Äntligen är jag igång på riktigt :D

Jag hade ju planer på att införskaffa ett minst 110l när vi flyttat men inte sagt något till min sambo. Igår så kläckte han "Tove, ska du inte ta o skaffa ett större akvarium när vi flyttat? Det är du värd".
Åh, han är best :3

Så inatt när jag inte kunde sova så hittade jag ett 180l inkl bänk som kommer gå fint ihop med våra andra möbler.
För 800kr!!! :D
Själva akvariet är helt intakt, det är bara lite trasigt på locket. Fedt värt.
Får även med sand osv.

Glad cheyyy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0