Lekhage

Min nya hane har börjat leka som bara den med min Panda :D

Skönt att se att han passar på, och vågar. Även att min gamla hane låter honom leka. De har hållt på i över en timme nu, och kommer nog hålla på länge till ^^
Kommer nog bli väldigt fina bebbos av dem då honan är en panda, och han är vanlig eldorange med svart längst ner på sin stjärtfena



Testade även att ge mina Äpplen äggskal under natten. Allt var inte borta imorse, men de hade ätit upp en del iallafall. Detta kommer jag nog fortsätta med lite då o då varvat med kokta grönsaker.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0