Jag är med akvarium!

.. till 95% säkerhet iallafall! :D

omg omg omg. I annonsen stod det ca 160 och jag vill ju eg ha 180 (storhetsvansinne hej hej?) men har sen kommit fram till att det inte är själva antalet liter som är attraktivt för mig, utan hur akvariet ser ut. Hellre ett avlångt och lite färre liter än ett högt, och djupt med fler liter.

Men räknade lite på de mått som det nya akvariet har och det är 172 liter. Alldeles alldeles lagom :)

Får även med lite tillbehör såsom sand, lite stenar, filter osv

- för 800-isch :3

De går även med på att hålla akvariet till jul, då vi kommer flytta (azuuum!)

Åh. LÄNGTAN! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0