Akvarieköp?

Efter att Viktor tjatat lite på mig så kommer jag inte köpa ett 180l i helgen, då locket var lite trasigt och lysröret ej fungerade. Han tyckte hellre att jag skulle hålla mig i skinnet och vänta tills närmare flytten (då vi kommer ha plats för akvariet, och även mer pengar).
Åh, som vanligt så har han rätt, så jag fick gott tacka nej till akvariet och vänta... åh, denna väntan. Längtar nog mer till flytten än till Jul/nyår x)

Men kommer nog fortfarande införskaffa ett 12l imorgon, kommer få det för endast 100 kr så de känns fedt värt det :)
 
Då kommer mina yngel ha lite mer utrymme att röra sig på, än i sina små barnkammare. Plus, jag har någonstans att spara fiskarna i, när jag städar akvariet, så de inte blir så stressade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0