Ännu fler...

När min panda-hona hade ynglat klart så flyttade jag över henne till det vanliga akvariet så fort jag kunde, och flyttade över de levande ynglen till barnkammaren och spolade ner de döda..

Städade ur yngelburen och sen så fångade jag in Fröken Fena (hifin). Även fast jag bara haft henne i 1v-1.5v så tyckte jag att hon såg fet ut .. Satte henne i yngelburen och voilá!
Efter bara 3 timmar så fick jag se 1a ynglet. :D
Släckte akvariet tidigt ikväll då jag gissar att hon känner sig mer lugn och trygg att föda under natten (hoppas hoppas hoppas)

Vill ha fler hifin's :D En massa Simpsons-bebbos <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0