trasig fena

denna "finSöndag" blev inte så fin ändå ...

Hon som jag skulle möta upp för att få ancistrus/guppys och pansarmalar har ställt in.
För att hon ska på "baka-bröd-dejt". Ajja, hoppas hon kan till veckan. Jag vill ha mina guppys! ^^

De med nanokaret sa att de kunde mötas upp vid Backaplan. Jag nappade och var precis påväg att sticka när de meddelade att de precis sålt karet. Självklart, tänkte jag. Bra att passa på när de har en köpare i närheten ist för att behöva åka ända till Göteborg liksom. Det kan jag köpa..

MEN när jag väl börjar annonsera att jag söker ett NANO, så börjar ju såklart köparen av det andra karet skriva "Its mine. My precious" hihihi"
Tack för att du kör upp det i fejset på mig! -.-
schysst liksom...

Jaja. Har ju nämnt att jag ska få ett till gäng guppys av en annan, och hon slängde även med pump(ar), utsmyckning till akvariet och lite smått o gått för 100 kr. Lätt värt.
Åh jag ska fortfarande köpa en skäggig man till Fröken T imorgon. Det är det enda som livar upp just nu. Faktiskt...
 
och Äppelklasen också då såklart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0