sådär ja!

Nu är alla nya invånarna i karet :)

Räknade alla räkor, kom upp i 30 st varav 5 med rom.
Är både röda, blå och genomskinliga och dessa får dela akvarium i 1-2 tills jag startat upp det stora och skaffat Nano. Då blir det att dela upp dem.
Kommer bli ett rent helvete men så får det bli...

Kommer inte låta dem få bo tillsammans permanent då jag vet att färgen kommer korsas o tillslut bli brun ^^

Fick även två till pansarmalar så nu är de äntligen 6 st igen.
Vet dock inte vad jag ska döpa dem efter.. Kanske klassiska Disneykaraktärer? Humhum .. tåls att tänkas på ^^



Kommentarer
Vichy

Jag röstar alltid för disney.. ;)

Svar: Då får det bli klassiska Disney! :) 6 pansarmalar... En heter redan Fuling. Får ta kort på dem så får ni hjälpa mig hitta passande namn :) Gaston vet ja redan att en ska heta. Å Grimsby
Tooticki

2012-12-21 @ 23:59:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0