Nya malarna

Har fått 2 nya hanar o 2 nya honor :)
Eller ptja.. 1 hane med fru + älskarinna ligger och "vänjs in" i karet just nu så ska jag iväg o hämta hane nr2 om någon timme då hon jag fått dem av hittade honom i duschen! :)
Han hade suttit fast i bakgrunden tydligen.

Eftersom malarna får namn från spritsorter så kommer ju som sagt hane1 få heta Absinthe, så kommer de två nya damerna få heta Minttu och Amarula Cream.
Den senare hanen kommer få heta Smirnoff (Smirre).

Fick även höra att den ena damen bär på rom! :)
Hihi spännande! :D
 
Bilder kommer! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0