Nols ciklidhobby

Har fått svar på mailen från Kent, Nols Ciklidhobby. Hoppas innerligt att nån av dem ska på t.ex Jul på Liseberg!

Hej Tove!

Jag har ingen tur till Göteborg inom snar framtid som jag vet om, men du får väl prova nya Alependeln, om du inte kan komma till Nol, hör jag av mig om jag eller någon i familjen skall till Göteborg.
-
Best regards/Hälsningar
Kent Gemanius
 
*-¨)
¸.*´ ¸.*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ ¸.•´
.•´ ¸.•*`•-»
(_¸.•* ¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.><((((º>
 
Nols CIklidhobby
Skolallén 4a
449 42 Nol
Sweden
 
Phone: +46 303 33 22 41
Mobile: +46 739 466 498

E-mail: [email protected]
WEB: www.ciklidhobby.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0