match made in heaven?

Funderar på att ha scalarer i nya karet men sen tänker jag: kommer de gå ihop med mina 7 svärdisar?

Karet kommer ju va på 172L så kommer ju inte bli så många scalarer, kanske 3-4 st och svärdisarna kommer ju bättre o bättre överens i det lilla.
Phoenix blir mindre o mindre utstött och har ju börjat leka med honorna och Ganon låter honom göra det!

Så de är ju lite hårda o gruffa i början - kommer detta hålla i sig när de kommer flytta?
Det nya karet är ju trots allt 3 ggr större än det jag har nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0