L134

Blev nästan lite sugen på att försöka hitta en L134 (leopard frog pleco) till det stora akvariet:

 
Sjuuukt fina! :)
 
 
Sen så blir jag mer o mer säker på att min ancistus är en HONA (oavsett så heter hon Tequila) då hon är lite mer än ett år gammal (köpte henne i nov förra året) och har inte fått nått skägg öht. Så när jag fått tag på 210L så kommer nog jag köpa mig en fet skäggig hane ("Kapten Morgan") till henne så möjligheten till små Mal-bebisar ökar ^^
Hoppas hon är lika förtjust i skägg som jag är :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0